Warning: Undefined array key "lang" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_header_title.php on line 4

Warning: Undefined array key "id3" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/om-foretaget.php on line 6
Frejrud Kommunikation
Warning: Undefined array key "JobbID" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_header.php on line 17







Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24
Jens Frejrud

Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24

Warning: Undefined array key "id3" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 28
Vår filosofi

Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24
Våra vänner

Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24
Vår vind

Warning: Undefined variable $txt in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc/functions.php on line 31

Warning: Undefined variable $ingress in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc/functions.php on line 46

Warning: Undefined array key "pdfdok" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc/func_filtyp.php on line 104

Warning: Undefined variable $txtextra in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_pagePHP.php on line 62

Vår filosofi

Vi tror bergfast på redaktionell närvaro som ett sätt att bygga eller stärka ett varumärke – och därigenom öka affärsnyttan för kunden.
Allt vi gör ska stärka våra kunders affärsmål. Att ödsla tid eller pengar på annat brukar vi avråda ifrån.
Men det kan bara ske på mediernas villkor. Vi vet vad journalister vill ha och vad som krävs för att en nyhet ska få ordentligt genomslag.
Affärslogiken och medielogiken är skilda världar. Vi vet av erfarenhet att det bästa vi kan göra för att stödja den förra är att anpassa oss till den senare.