Warning: Undefined array key "lang" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_header_title.php on line 4

Warning: Undefined array key "id3" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/tjanster.php on line 6
Frejrud Kommunikation
Warning: Undefined array key "JobbID" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_header.php on line 17







Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24


Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24
Medierelationer

Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24
Kriskommunikation

Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24

Warning: Undefined array key "id3" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 28
Budskap

Warning: Undefined array key "pageidUnder" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_navigering.php on line 24
Utbildning

Warning: Undefined variable $txt in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc/functions.php on line 31

Warning: Undefined variable $ingress in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc/functions.php on line 46

Warning: Undefined array key "pdfdok" in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc/func_filtyp.php on line 104

Warning: Undefined variable $txtextra in /www/webvol20/xw/fh4hq18wu0olttf/frejrud.se/public_html/inc_php_code/inc_pagePHP.php on line 62

Budskap

Förutsättningen för att kommunikationsinsatser ska lyckas är att budskapen är klara och tydliga. Så när väl chansen kommer – vad är det då du vill ha sagt? 
Innan du ger dig ut på den mediala arenan bör du vara klar över dina grundläggande budskap. Helst bör du också ha tränat dig i att framföra dem.
Det hela är väldigt logiskt: journalister kommer i allmänhet väl förberedda, pålästa och laddade till en intervju. Det bör du också göra.